1. Merhaba, Ziyaretçi
    HoopsTR Twitter sayfamızı takip etmeyi unutma! @hoopstrcom
Duyuruyu Kapat
Merhaba Ziyaretçi,

Önerileriniz doğrultusunda forumda yapılan güncellemeleri görmek için lütfen

Güncellemeler

konusunu ziyaret edin!
Duyuruyu Kapat
Merhaba, Ziyaretçi

HoopsTR Twitter sayfamızı takip etmeyi unutma! @hoopstrcom
    11 Şubat 2018
  1. tugce Freshman

    tugce
    Kayıt:
    6 Şubat 2018
    Konular:
    1
    Mesajlar:
    3
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Kredi:
    0
    yardımlarınız için teşekkürler. peki boyut olarak ne öneriyorsunuz? normalde türkiye'de medium giyiyorum. daha mı küçük almalıyım?
     
    #11
  2. 18 Şubat 2018
  3. NYK Sophomore

    NYK
    Kayıt:
    10 Eylül 2017
    Konular:
    0
    Mesajlar:
    1.458
    Beğenilen Mesajlar:
    543
    Ödül Puanları:
    66
    Kredi:
    0
    1,78 130 kg ım Ustumdeki 2xl ama dar gelmiyor ama göbek çıkıyor :cool: .Eğer benim gibi kosmetik yani sadece giyim amaçlı düşünüyorsanız Medium kafi ama nereden sıpariş edecenize bağlı.Amerikadan gelicekse bir beden küçük olsun ama avrupadan ise normal bedeninizde sıpariş verin derim.En üstte okudum da USA Team Fans a pahalı demişsiniz bence amerika ve nike com u es geçin siz.
     
    #12
  4. 3 Temmuz 2018
  5. nadirgoktan Freshman

    nadirgoktan
    Kayıt:
    2 Temmuz 2018
    Konular:
    0
    Mesajlar:
    5
    Beğenilen Mesajlar:
    5
    Ödül Puanları:
    3
    Kredi:
    0
    hocam zahmet olmazsa bende bu iki siteyi öğrenebilirmiyim :) teşekkürler
     
    #13
  6. 3 Temmuz 2018
  7. Emir Freshman

    Emir
    Kayıt:
    21 Ekim 2017
    Konular:
    0
    Mesajlar:
    622
    Beğenilen Mesajlar:
    470
    Ödül Puanları:
    31
    Kredi:
    0
    Çin'den LeBron ve Kobe formaları aldım 10-15 gün içinde ikisi de elime geldi. Şuan müsait değilim akşama fotoğraflarını çeker atarım bana göre kaliteleri imitasyona göre oldukça iyi.
     
    #14
    #MeCo bunu beğendi.
  8. 3 Temmuz 2018
  9. lakeshow Freshman

    lakeshow
    Kayıt:
    16 Ekim 2017
    Konular:
    0
    Mesajlar:
    12
    Beğenilen Mesajlar:
    4
    Ödül Puanları:
    3
    Kredi:
    0
    fotoları bekliyoruz hocam, hayırlı olsun formalar. :)
     
    #15
    Emir bunu beğendi.
  10. 3 Temmuz 2018
  11. Emir Freshman

    Emir
    Kayıt:
    21 Ekim 2017
    Konular:
    0
    Mesajlar:
    622
    Beğenilen Mesajlar:
    470
    Ödül Puanları:
    31
    Kredi:
    0
    Ben günlük olarak t-shirt niyetine kullanırım diye sleeve forma aldım. Boyum 1.71, kilom 65 civarı formalar dökümlü duruyor zaten slim fit falan bekleyecek halimiz yok :) Yani bol olarak falan sırıtmıyor gayet güzel görünüşü. Yazılar görüldüğü gibi dikişli öyle basit, boktan baskı değil, kumaş olarak orta karar diyeyim ne çok kaliteli ne de öyle çok kötü bildiğiniz naylon poşet değil.

    LeBron formasıyla güneş altında bayağı bir yürüdüm öyle aman aman terletmiyor, kumaş bayağı hava alıyor.

    Şunu da söyleyeyim usateamsfan falan hepsi Çin'den tedarik ediyor formaları yani oradan da alsanız aynısı gelecek bunların. O yüzden forma almaya kalkıştığınızda teslimat süresi bir ayı bulabilir diyor. Orijinal falan sattıkları yok boşa kazıklanmayın. Ben tanesini 70TL'ye aldım kargo dahil.

    Fotoğraflar bunlar;

    Linkleri görüntüleyebilmek için giriş yapmalısın

    Linkleri görüntüleyebilmek için giriş yapmalısın

    [​IMG]

    Linkleri görüntüleyebilmek için giriş yapmalısın

    Linkleri görüntüleyebilmek için giriş yapmalısın

    [​IMG]

    [​IMG]

    @lakeshow
     
    Son düzenleme: 3 Temmuz 2018
    #16
    lakeshow, Obstacle, Rocko ve 1 kişi daha bunu beğendi.
  12. 4 Temmuz 2018
  13. nadirgoktan Freshman

    nadirgoktan
    Kayıt:
    2 Temmuz 2018
    Konular:
    0
    Mesajlar:
    5
    Beğenilen Mesajlar:
    5
    Ödül Puanları:
    3
    Kredi:
    0
    çok beğendim çok güzeller. dhgate sitesinden mi sipariş verdiniz?
     
    #17
  14. 4 Temmuz 2018
  15. Emir Freshman

    Emir
    Kayıt:
    21 Ekim 2017
    Konular:
    0
    Mesajlar:
    622
    Beğenilen Mesajlar:
    470
    Ödül Puanları:
    31
    Kredi:
    0
    Aynen hocam dhgate üzerinden aldım. 10-15 gün civarı sonunda geldi formalar.
     
    #18
  16. 4 Temmuz 2018
  17. lakeshow Freshman

    lakeshow
    Kayıt:
    16 Ekim 2017
    Konular:
    0
    Mesajlar:
    12
    Beğenilen Mesajlar:
    4
    Ödül Puanları:
    3
    Kredi:
    0
    @Emir fena durmuyor hocam ben de nsj den bakıyordum onlar da swingman formaları 125 tl'ye satıyor, hiç gerek yok 70 tl'ye kendimiz alırız. Güle güle kullanın tekrar.
     
    #19
    Emir bunu beğendi.
  18. 4 Temmuz 2018
  19. Emir Freshman

    Emir
    Kayıt:
    21 Ekim 2017
    Konular:
    0
    Mesajlar:
    622
    Beğenilen Mesajlar:
    470
    Ödül Puanları:
    31
    Kredi:
    0
    Teşekkürler. Zaten onlarda dhgate üzerinden alıp getirtiyor boş yere 50-60 tl fazla vermenin mantığı yok üzerine az daha koyarsınız iki tane alırsınız. Ha sor desteklerine Amerika'dan özel getirtiyoruz derler.
     
    #20

Sayfayı Paylaş